Získavanie a výber zamestnancov (2018)

Úsek riadenia ľudských zdrojov zabezpečuje získavanie nových zamestnancov prostredníctvom vyhľadávania a výberu zamestnancov. Vyhľadávanie zamestnancov je činnosť, ktorá má zabezpečiť, aby voľné pracovné miesta prilákali dostatočné množstvo uchádzačov, s primeranými nákladmi a vo včasnom termíne. Úlohou výberu je rozpoznať, ktorý z uchádzačov o zamestnanie bude vyhovovať požiadavkám pracovného miesta. Uchádzač o zamestnanie by mal okrem požiadaviek na pracovné miesto spĺňať aj požiadavku, aby prispieval k vytvoreniu kvalitných medziľudských vzťahov v pracovnom kolektíve a k vytváraniu tímovej a organizačnej kultúry v spoločnosti.

Dátum publikácie:1. 10. 2018
Autor:Ing. Jarmila Strählová, Bc. Katarína Danajovičová
Oblasti práva: Pracovné právo / Pracovné právo a personalistika / Personalistika; Riadenie práce / Pracovno - právne vzťahy
Právny stav od:1. 5. 2018

 

 

Vážený návštevník,
prístup do tejto sekcie majú len registrovaní užívatelia portálu
s predplateným prístupom.

Prihlásiť

 

 

Nemáte prihlasovancie údaje?

Ročný prístup si môžete objednať v našom e-shope:

Cena: 291,00 € s DPH

Výhody predplateného prístupu nájdete v časti O PORTÁLI

 

Chcete mať pravidelné informácie o novinkách a aktuálnej ponuke?

Prihláste sa na odber noviniek e-mailom!

Poznámky pod čiarou:

Prílohy

  • Získavanie a výber zamestnancov (2018) / 81 kB
  • Príloha č. 1 (2018) / 29 kB
  • Príloha č. 2 (2018) / 28 kB
  • Príloha č. 3 (2018) / 28 kB
  • Príloha č. 4 (2018) / 26 kB

Archívne verzie

Súvisiace právne predpisy ZZ SR

Funkcie

Partner