Problémová komunikácia v práci manažéra

Komunikácia vo vnútri organizácie sa orientuje na zamestnancov a manažérov a prechádza všetkými manažérskymi činnosťami, či už ide o plánovanie, organizovanie, vedenie, kontrolu. Podľa odhadov odborníkov nedostatočná či neprimeraná vnútorná komunikácia, a to najmä v prípade problémov a nezhôd, spôsobuje viac ako 60 % problémov v organizácii. Do repertoára manažérskych činností preto patrí kritika, znižovanie nepriaznivých dôsledkov fám, komunikácia v čase krízy a oznamovanie informácií s negatívnym dosahom na zamestnancov.

Dátum publikácie:20. 8. 2021
Autor:Ing. Cecília Olexová, PhD.
Oblasti práva: Pracovné právo / Pracovné právo a personalistika / Riadenie práce
Právny stav od:1. 1. 2021

 

 

Vážený návštevník,
prístup do tejto sekcie majú len
UŽÍVATELIA PORTÁLU S PREDPLATENÝM PRÍSTUPOM.

Prihlásiť

 

Výhody predplateného prístupu nájdete v časti O PORTÁLI

 


 

Získajte prístup k celému obsahu, funkciám a službám!

Ročný prístup si môžete objednať v našom e-shope:

Cena: 349,20 € s DPH / rok

 

Platený prístup

Prístup k celému obsahu

  (Odborné články, Príklady z praxe, Komentáre...)

Mzdová TV - videoškolenia, videopríklady

Moje MC - vlastné záložky, poznámky, história...

Mzdová pohotovosť - denne odpovedáme na vaše otázky

Mzdové noviny - mesačný prehľad zmien

 

Zobraziť kompletný prehľad služieb a funkcií

 

 

Chcete mať pravidelné informácie o novinkách a aktuálnej ponuke?

Prihláste sa na odber noviniek e-mailom!

Poznámky pod čiarou:


Autor: Ing. Cecília Olexová, PhD.

Súvisiace odborné články

Funkcie

Partner

Nastavenie súborov cookies

Táto webová stránka používa rôzne cookies pre poskytovanie online služieb, na účely prihlásenia, poskytovania obsahu prostredníctvom tretích strán, analýzu návštevnosti a iné. V súlade s platnou legislatívou prosíme o potvrdenie súhlasu alebo nastavenie vašich preferencií. Ďakujeme.

Viac informácií.