Použitie fotografií a videí na marketingové účely

Treba riešiť súhlas dotknutej osoby v prípade osobitného účelu spracúvania osobných údajov, ktorým je súhlas s ich použitím na marketingové účely, právny titul získavania osobných údajov a ich následné použitie, dĺžka doby, počas ktorej je optimálne nastaviť ich spracúvanie, možné riziká, ktoré vyplývajú z marketingových kampaní, fotenie  pre marketingové kampane, fotenie zamestnancov alebo účastníkov na podujatiach organizovaných zamestnávateľmi?

Dátum publikácie:25. 6. 2019
Autor:JUDr. Filip Petrinec, PhD.
Oblasti práva: Správne právo / Informácie, informačný systém / Ochrana údajov
Právny stav od:1. 6. 2019

 

 

Vážený návštevník,
prístup do tejto sekcie majú len registrovaní užívatelia portálu
s predplateným prístupom.

Prihlásiť

 

 

Nemáte prihlasovancie údaje?

Ročný prístup si môžete objednať v našom e-shope:

Cena: 291,00 € s DPH

Výhody predplateného prístupu nájdete v časti O PORTÁLI

 

Chcete mať pravidelné informácie o novinkách a aktuálnej ponuke?

Prihláste sa na odber noviniek e-mailom!

Poznámky pod čiarou:

Súvisiace odborné články

Súvisiace videoškolenia

Súvisiace príklady z praxe

Súvisiace vzory zmlúv a právnych podaní

Súvisiace interné firemné predpisy

Súvisiace právne predpisy ZZ SR