Charitatívna reklama – 5 rád, ako podporiť dobrú vec a zároveň si znížiť dane

Charitatívna reklama môže byť spôsobom, ako pomôcť tretiemu sektoru a zároveň si legálne znížiť základ dane z podnikateľských príjmov. V roku 2024 došlo v tejto oblasti ku zmene.

Publikované:17. 9. 2024
Kategória: Podcast
Autor:Ing. Simona Jurišová
Stav:Aktuálne
Právny stav od:1. 1. 2024
Minutáž (min.):7

Image69927

V podcaste vám poradkyňa Daňovej pohotovosti Ing. Simona Jurišová v 5 bodoch zhrnula aktuálne pravidlá týkajúce sa charitatívnej reklamy:

 

 

 

 

Počúvajte a zjednodušte si cestu k správnym odpovediam.

Poradca podnikateľa – vaša online skratka k radám odborníkov.

Súvisiace odborné články

Súvisiace príklady z praxe

Súvisiace právne predpisy ZZ SR

Páčil sa Vám podcast? Dajte o tom vedieť svojim priateľom:

Funkcie

Partner

cookies24x24  Súhlas s použitím cookies

Táto webová stránka používa rôzne cookies pre poskytovanie online služieb, na účely prihlásenia, poskytovania obsahu prostredníctvom tretích strán, analýzu návštevnosti a iné. V súlade s platnou legislatívou, prosíme, o potvrdenie súhlasu alebo nastavenie Vašich preferencií.

Pamätajte, že súbory cookies sú užitočné pre rôzne užívateľské nastavenia a ich odmietnutím sa môže znížiť Váš užívateľský komfort.

Viac informácií o cookies.