Listáreň nie je lampáreň – garantujeme odpoveď na každý mail

Nahliadnite s nami do zákulisia našej Daňovej a Mzdovej pohotovosti...

Dátum publikácie:13. 12. 2022

Písomné poradenstvo ako súčasť služieb Daňovej a Mzdovej pohotovosti sa naďalej teší vašej obľube.

Nostalgicky ho niekedy nazývame „Listáreň“, hoci v dnešnej dobe má už pravdaže e-mailovú podobu.

Podanie písomného dopytu má stále svoje výhody. Z pohľadu zákazníka ponúka širší priestor na jasné zostavenie otázky. Pre nás v PP je nenahraditeľným zdrojom pre tvorbu živého obsahu a výborným komunikačným kanálom.

V „listárni“ spoločnými silami tvoríme rozsiahlu databázu riešení pre prax. Často až aplikácia zákona v reálnom živote prinesie nepredpovedané súvislosti.

Prostredníctvom vašich otázok nachádzame zamotané miesta a hľadáme pre ne náležité rozuzlenie. Na jednom mieste kumulujeme odpovede na časté i menej časté otázky.

Pomocou kľúčových slov teda s veľkou pravdepodobnosťou zistíte, že na podobný problém ako ten váš sa už niekto pýtal, a môžete si porovnať špecifiká postupu.

Ďakujeme, že sa pýtate. Posúva nás to vpred.

20 rokov s otázkami zákazníkov

Ak aj vy využívate služby mailovej poradne DaM pohotovosti, nevyhnutne ste sa stretli s menom Jaroslava Melišová. Práve ona je tou osobou, ktorá prijíma, eviduje a vybavuje každú žiadosť o odbornú radu.

Robí to už úctyhodných 20 rokov. Za tento čas si vypracovala vlastný systém, ako v množstve prichádzajúcej pošty nenechať žiadnu správu bez odozvy a dodržať všetky termíny. V náročnom období závierok a priznaní to pre ňu často znamená nesledovať pracovnú dobu ani voľné dni v kalendári. Vie, že adresát jej odpovede je konkrétny človek s konkrétnym problémom, pod tlakom povinností a lehôt.

Daňová a Mzdová pohotovosť

Stabilný tím interných aj externých odborníkov denne spracúva v zabehnutom rytme prílev nových otázok.

Za 20 rokov má na konte viac ako pol milióna odpovedí a pýši sa 500 % nárastom interakcií.

Za posledný kvartál sme v priemere vybavili 240 dopytov za 1 deň.

 

Keď v roku 1992 Jarka Melišová nastúpila na pozíciu redaktorky písomného poradenstva, asi netušila, aký rozsah a sprocesovanie postupne táto služba nadobudne. Teraz je to už dobre zabehnutý mechanizmus, ale bez zodpovedného a oddaného koordinátora by tak hladko nefungoval.

Aj v tomto prípade platí: za každou radou je človek. Okrem autora odpovede je to aj naša kolegyňa, u ktorej ste vy, naši zákazníci, na prvom mieste a denne sa snaží priniesť vám maximálny úžitok.

Opýtali sme sa jej, či sa nejako zmenila komunikácia s klientmi a či ju jej práca stále baví.

Tu je jej odpoveď a zároveň odkaz:

Niekde som čítala o šoférovi, ktorý má rád svoje povolanie práve preto, že vozí ľudí, ktorí idú do svojho zamestnania, a vie, že výsledok práce niektorých z nich využije i on.

Aj mňa moja práca baví a napĺňa. Hoci na otázky neodpovedám priamo ja, teší ma, že riešenia zabezpečujem u odborníkov v danej oblasti. Každým jedným mailom, ktorý mi prejde „cez ruky“, sa zaoberám s plnou vážnosťou. Aj keď všetko v praxi sa odvíja od znenia právnych predpisov, nie každú situáciu je možné v zákonoch presne obsiahnuť. Legislatíva sa najlepšie vysvetlí na konkrétnych príkladoch. Teší ma, že zaslaním odpovede prispejem aj ja svojou troškou k vyriešeniu problému, ktorý klienta trápi.

S „mojimi“ autormi mám veľmi dobrú spoluprácu. Zákazníci sú tiež veľmi milí. Za tie roky, čo pracujem s otázkami, som s niektorými v priateľskom kontakte. Je to veľmi príjemná komunikácia. Keď dostanem spätnú väzbu, že sme niekomu reálne pomohli, vtedy som spokojná. Vtedy viem, že moja práca má výsledky a nie je zbytočná.

Moje krédo? Vzájomne si pomáhať.

O tom je moja práca.
Milí naši zákazníci, ďakujem vám za mnohoročnú priazeň.“

Poradca podnikateľa – za každou radou je človek.

Ako funguje písomná poradňa

V spolupráci s Jarkou Melišovou ako osobou najpovolanejšou sme pre vás pripravili zoznam 10 bodov, ktoré je dobre si prečítať, ak chcete využiť služby našej „listárne“.

jarka melisova_pouzi 2

1) V akej situácii je lepšie o radu požiadať mailom?

Každá forma komunikácie má svoje plusy a mínusy. Ak potrebujete rýchle riešenie, príp. nemáte problém presne sformulovaný, užitočnejší je telefonický alebo chatový kontakt. Naopak, ak je otázka zložitejšia, lepšie ju vyjadríte v premyslenom texte správy. Zároveň získate komplexnejšiu odpoveď.

2) Aké oblasti pokrývajú služby DaM pohotovosti?

Ako názov napovedá, konzultácie poskytujeme v oblasti daní, účtovníctva, miezd a personalistiky.

3) Kam zašlem svoju otázku?

Písomné otázky prijímame na adrese listaren@pp.sk alebo prostredníctvom formulára na našej stránke. Pozor, pri jeho vypĺňaní musíte byť prihlásení.

4) Ako dlho budem čakať na odpoveď?

Maximálna lehota je stanovená na 21 dní, bežne je to však kratšia doba. Závisí od aktuálneho náporu na naše služby, ale aj zložitosti vašej otázky.

5) Kto je autorom odpovedí?

Poradca podnikateľa disponuje skúseným tímom interných expertov a zároveň dlhodobo spolupracuje aj s externými odborníkmi. Ku každému zadaniu individuálne oslovujeme špecialistu na danú oblasť.

6) Na koľko písomných zadaní mám nárok?

Počet otázok sa odvíja od cenovej hladiny produktov, ktoré si u nás zakúpite. Ak ste napr. predplatiteľom Mzdového centra, vzniká vám možnosť zaslať 12 otázok ročne. Maximálna hranica je 15 dopytov za rok pre VIP zákazníkov (viac informácií nájdete v našich obchodných podmienkach).

7) Aké mám možnosti, ak som ročný rozsah vyčerpal/a?

Naďalej máte k dispozícii telefonické linky a pri predplatnom „štandard“ aj chatovú poradňu. Navyše neustále vyvíjame nové spôsoby, ako vám podávať pomocnú ruku a byť vám bližšie. Spustili sme moderné formáty videorozhovoru a online rozhovoru, čo už je model na pomedzí skupinového poradenstva a vzájomného vzdelávania sa. Overte si, či vaše predplatné zahŕňa aj tieto služby, a určite ich vyskúšajte.

8) Garantujete ochranu osobných údajov pri publikovaní mojej otázky?

Aby z našich návodov a rád mal osoh širší okruh osôb, používame ich ako materiál do našej rubriky Príklady z praxe na weboch alebo v časopisoch. Nemusíte však mať obavy, akékoľvek identifikátory odstraňujeme. Ak by otázka bola príliš konkrétna či osobitá, neuverejníme ju.

9) Môžem vaše stanoviská použiť v oficiálnej úradnej komunikácii?

Informácia poskytnutá v rámci predplatiteľskej výhody má výlučne nezáväzný charakter. Za našimi odpoveďami si pravdaže stojíme, môžete ich s dôverou použiť pri svojom rozhodovaní a plánovaní, zodpovednosť za ich pretavenie do praxe však nemôžeme preberať.

10) Prečo niektoré otázky „vraciate“?

V našej odpovedi vždy vysvetlíme, prečo nebolo možné zaslanej požiadavke vyhovieť. Najčastejšie to býva vybočenie z ponúkanej oblasti alebo neprimeraný rozsah. Ak je dôvodom prílišná šírka zadania, situáciu zvykneme využiť ako námet na článok a tému spracujeme týmto spôsobom. Vrátená otázka sa vám pravdaže neráta do počtu vyčerpaných.

Pre nás neexistujú zlé otázky. Žiadny e-mail neostane bez odpovede.

 

Ešte nevyužívate služby nášho odborného poradenstva a chceli by ste? Ozvite sa nám a my vám vysvetlíme ďalší postup.

KONTAKT

tel.: +421 41 70 53 600

e-mail: sluzby@mzdovecentrum.sk


Autor: redakcia


 

DC-obrazovky

 

Získajte prístup k celému obsahu, funkciám a službám

 

Viac ako 9 000 aktuálnych dokumentov

Viac ako 90 aktuálnych videoškolení s obľúbenými lektormi

Tím odborníkov na telefóne a online chate každý pracovný deň

Pravidelné Online / Video rozhovory s odborníkmi

Osobný profil s Vašimi záložkami, históriou, poznámkami...

Mesačný prehľad najdôležitejších informácií priamo do e-mailu

 

Cena (ročný prístup): 499,38 € s DPH (406 € bez DPH)

 

Všetky výhody predplateného prístupu nájdete v časti O PORTÁLI

 

Chcete mať pravidelné informácie o novinkách a aktuálnej ponuke?

Prihláste sa na odber noviniek e-mailom.

Funkcie

Partner

cookies24x24  Súhlas s použitím cookies

Táto webová stránka používa rôzne cookies pre poskytovanie online služieb, na účely prihlásenia, poskytovania obsahu prostredníctvom tretích strán, analýzu návštevnosti a iné. V súlade s platnou legislatívou, prosíme, o potvrdenie súhlasu alebo nastavenie Vašich preferencií.

Pamätajte, že súbory cookies sú užitočné pre rôzne užívateľské nastavenia a ich odmietnutím sa môže znížiť Váš užívateľský komfort.

Viac informácií o cookies.